Obchodní podmínky

Provozovatel:
Ing. Edita Němcová
IČO: 05429218, DIČ: 9158064047
Sídlo: Družstevní 4, 678 01 Blansko
E-mail: info@edies.cz
Telefon: +420 728 012 943
Web: www.edies.cz
Platné od: 1. 12. 2025

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Klientem,
který objednává služby personálního zajištění akcí – zejména zajištění hostesek,
promotérů, modelek a dalších pracovníků.

Objednáním služeb Klient potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

Vztah Poskytovatele a Klienta se řídí občanským zákoníkem a příslušnými právními
předpisy ČR.

2. Předmět smlouvy

Poskytovatel se zavazuje zajistit služby podle objednávky nebo uzavřené smlouvy.
Klient se zavazuje převzít a uhradit sjednanou cenu služeb včetně DPH 21 %.

3. Objednávka a potvrzení služby

Služby lze objednat e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webu.

Objednávka je závazná okamžikem potvrzení Poskytovatelem, případně podpisem
smlouvy o poskytnutí služeb.

Součástí potvrzení objednávky je specifikace akce, počtu pracovníků, časového rozsahu a ceny.

4. Cena a platební podmínky

Cena je stanovena individuálně pro každou akci a uvádí se včetně DPH 21 %.

Faktura je splatná do 14 dnů od data vystavení, pokud není dohodnuto jinak.

Odměny pracovníků jsou garantovány Poskytovatelem a nemohou být sníženy z důvodu
zkrácení akce ze strany Klienta.

5. Změny a storno

5.1 Změna počtu pracovníků

Klient je povinen dodržet počet objednaných pracovníků. Navýšení počtu pracovníků je
možné bez sankcí.

Pokud Klient změní počet pracovníků méně než 7 dní před akcí, a počet se sníží, je
povinen uhradit 50 % ceny za zrušené pracovníky.

Toto ustanovení chrání rezervaci kapacit a případné odmítnuté nabídky pracovníků třetím
stranám.

5.2 Změny rozsahu služeb a organizačních pokynů

Poskytovatel a jeho tým poskytují pouze služby, které byly dohodnuty v objednávce či
smlouvě.

Jakékoliv změny rozsahu služby nebo organizačních pokynů po potvrzení objednávky
mohou být upravovány s ohledem na kapacity a časové možnosti týmu.

Klient tímto bere na vědomí, že některé změny mohou ovlivnit dostupnost a obsazení
pracovníků.

5.3 Nepředvídatelné události

Pokud dojde k událostem mimo kontrolu agentury (např. havárie, nemoc, úřední zásah,
kalamita, zrušení letu), agentura se snaží okamžitě zajistit náhradu pracovníků.

5.4 Zrušení objednávky

Pokud Klient zruší závazně potvrzenou objednávku z jiných než nepředvídatelných
událostí, je povinen uhradit kompenzaci za ztrátu rezervace a dosud vzniklé náklady
spojené s produkcí a odstupné členům týmu.

6. Předávání majetku a odpovědnost

Veškeré předměty a oblečení předávané pro účely akce musí být osobně předány
jmenovitě konkrétní osobě z týmu agentury a po skončení akce osobně převzaty.

Klient nese odpovědnost za škody či ztrátu předmětů během jejich držení.

7. Foto / video dokumentace

Klient může pořizovat foto/video dokumentaci pouze pro nekomerční účely.

Pro komerční využití (placená reklama, sponzorované příspěvky) je nutné získat souhlas
agentury a dotčených osob a případně uzavřít samostatnou smlouvu o užití díla a
odměně.

8. Etika a zákaz obcházení agentury

Klient nesmí nabízet členům týmu služby mimo objednávku u agentury.

Porušení tohoto pravidla může být důvodem k odstoupení od spolupráce a případnému
uplatnění náhrady škody.

9. Reklamace

Reklamace se řídí Reklamačním řádem agentury, zveřejněným na webu.

10. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje Klientů a pracovníků jsou zpracovávány v souladu se zásadami GDPR,
dostupnými na webu.

11. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění na webu.

Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky aktualizovat.

Právní vztahy se řídí českým právem.